Rally Gotland

 
Hej på er!
Jag är hemma igen, egentligen så tog vi färjan över kl 8 imorse så jag var faktiskt hemma runt halv 2
men jag sov knappt något inatt så har passat på att vila lite och bara ta det lugnt sedan jag kom hem.
 
Har haft jätte kul på Gotland trots att tävlingen tog slut snabbt för våran del, vi låg 4a efter första sträckan
på fredagen men sen på andra så gick växellådan sönder och vi fick bryta. Skit tråkigt då vi verkligen ville åka.
 
Istället fick vi då spendera lördagen ute i skogen och titta och hejja på alla andra, sen på kvällen var
det dags för prisutdelning och fest. Jag var aningen för överförfriskad skulle man lugnt kunna säga
men jag hade en grym kväll med riktigt grymma människor!
 
Bild bomb från Gotland kommer här! :)
 
Påväg!
 
Vårat boende!
 
Glad tjej efter lyckat test
 
Innan start
 
När vi brutit på SS2
 
Ute och tittar i skogen
Innan prisutdelningen
 
Jag & Dennis på prisutdelningen