Slapp helg

 
Det var verkligen längesen jag hade en sån här lugn helg, det är skönt samtidigt som jag
faktiskt blir lite stressad av det, att inte ha någonting planerat.
Jag blev väckt av världens sötaste unge imorse och hade sen mysmorgon med honom i soffan!
 
Jag och Frida red sen ut på Rolle och Lotus lite senare, jobbade mycket i galopp..
Lotus var rätt stökig och hoppade och for medans jag och Rolle lugnt lekte med öppnor, slutor
och en massa byten bakom dom, haha!
 
Sen skrittade vi en sväng med Bananja och Latina så dom skulle få komma ut och röra lite på
sig. Latina ska ju skrittas hela denna vecka (sista dagen imorgon alltså) och Bananja tränade
igår och ska tävla imorgon så tyckte att hon förtjänade en lugn dag idag!
 
Vi fixade sen allt i stallet och förberedde inför fodringar och sådär ikväll, Molly ska ridas av Ellen senare.
 
Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, verkar som att de flesta ska dricka och det har inte jag
lust med med tanke på att jag ska tävla imorgon. Kanske ska satsa på en myskväll istället?
Får se helt enkelt! Ha en bra lördag! ♥