Lättnad

 
Tänk vad mycket bättre allt kan kännas genom att man bara pratar ut om saker och ting.
Klumpen jag har haft i magen de senaste dagarna är borta och jag mår bara bra igen.
 
Har dessutom pratat lite med min bästie Sandra idag, fasen vad man kan sakna sin bästa vän
när hon är på jävla Cypern i hur många veckor som helst! Men vi har ju o andra sidan bott ihop
ett tag och pratar annars varje dag och nu blir det konstigt när vi inte kan höras så mycket!
 
Well, det är väl dags för mig att gå och lägga mig strax.. dock så blir det inte speciellt tidigt
imorgon då vi ska åka hemifrån strax efter 9 tror jag... Får hoppas att hästarna är på bra
humör och är lagom laddade!

Godnatt på er!
 
#1 - - Carro:

Sv; Ja det skall bli kul att tävla på SRK! Har varit där förrut, såg att ni fått nytt underlag - kul! :) Skall du också rida den tävlingen i nov? :)

Svar: Japp, vi har fått fibersand så det är super i ridhusen nu! :)Jag ska förmodligen också rida där! :)
Sophia