Planering inför 2013

 
Just nu är det väldigt mycket saker i "planerings stadiet", det är lite jobbigt på ett sätt då man
inte riktigt vet vad som kommer att bli av och inte men samtidigt så är det ju här man har chansen
att drömma lite och faktiskt försöka nå upp till sina mål.
 
När det gäller rallyt så ser det ljust ut inför nästa år, det är en hel del som har frågat
vad som händer och som svar på det så vet jag inte det själv än, men det finns en hel del
kul saker som kanske kan bli någonting bra.. det får tiden utvisa helt enkelt.
Och är det någon som har någon bra ide så är det bara att höra av sig till mig såklart! :)
 
Även när det gäller hästarna så ser det väldigt ljust ut. Jag har mina egna samt även
5st andra hästar att hoppa åt en tjej vilket är riktigt roligt!
Dock kan det hända en hel del saker på denna front också, dock ingenting som är
klart där heller tyvärr. Vi får se helt enkelt!
 
Ovisst och ingenting färdigt alltså som ni förstår, men jag ser verkligen fram imot 2013
som jag hoppas ska bli ett super år med massor av tävlingar, det är ju det här jag lever för.