Torsdag

 
God morgon!
Trött tjej här, sov i bilen påväg till jobbet.. as nice när jag åker med Frida! haha.
Gick och la mig tidigt igår men känns ändå som att jag skulle kunna somna ståendes.
 
Dagens planer är jobba til 16, sen skynda hem och åka iväg på dressyrträning med
Latina och Lotus. Ska sen motionera Bananja när jag kommer hem också, samt
fixa mockning och sådär.
 
Verkar som att alla är överlyckliga över äckelsnön, själv vill jag bara att den ska försvinna!
Hur kul var det att släppa ut hästarna runt 6 imorse liksom? Snön kom snett i mitt ansikte
hela tiden och jag blev blöt. Död åt snön, fy fan.
Det enda positiva med snön är när den ligger där den ligger och man kan styrketräna med hästarna!
 
Well, nu ska jag fortsätta att jobba. Är lite bitter idag som ni kanske märker.
 
Klippte mig ju btw igår, färgade även håret lite ljusare...