Lördag


Hejsan!
Inte ofta jag bloggar på helgen men idag så! :) hehe
Jag började dagen med att försova mig så fick världens panik imorse, lyckades ändå vara i stallet
strax efter 7 och fodra + släppa ut alla hästarna.
Var sen på srk kl 8 och började jobba, gud så fina alla hästarna var idag.. så sjukt duktiga!!
De flesta eleverna också iof, jag blir så otroligt glad när man verkligen ser hur dom utvecklas!

Var tillbaka i stallet runt klockan halv två, så fixade jag och Frida stallet (mockning och allt)
och efter det så longerade jag Bananja med pessoan medans Frida joggade Molly i paddocken.
Sen kom även Sandra så då trimmade vi dressyr i paddocken på Rolle, Lotus och Latina.. alla hästarna
var jätte fina och jag och Latina kunde inte låta bli att ta några språng på de hinder som stog framme i
slutet av passet. Hon var jätte fin så avslutade med två språng på ca 130.. var ett tag sen hon hoppade
annat än lydnadsbanor och sådant så det var kul!
Men det märks faktiskt att jobbet på marken funkar bättre nu = bättre språng.

Nu ska jag umgås en liten stund med fin ungen Adde innan jag åker hem för att umgås med min pojkvän
resten av kvällen... Imorgon är det dags för hemma tävling, Fröken B ska debutera 100 och Lotus ska
gå 110 med Frida :) Kommer nog bli en bra dag med många av mina favoriter!



#1 - - Sara:

sv. Jaaa cp tidigt! Eller kvart över 6 ska vi åka, tar en timme dit. Startar som nr 9. När planerar ni att vara där? :)

#2 - - Sara:

Sv. Taaack :D Vill se film på er! Hon är ju för ball! Tror Z skulle bli lite lär i henne om som fick gå på dejt.



Detsamma, kul att ses :D