Hopplöst värdelös människa

 
Hej på er!
 
Jag önskar att jag kunde skriva att jag mår bättre, men tyvärr inte.
Låg i sängen till 13.30 idag (var uppe en snabbis vid 10 och tog medicin bara), sen förflyttade jag
mig till soffan innan jag gick ut en sväng med Diesel.. hann gå i ca 2min innan jag fick panik-ont,
började kallsvettas och fick feber, jag fick helt enkelt springa upp till lägenheten igen.
 
Så länge jag bara ligger still så funkar det okej, självklart så gör det ont men så fort jag rör på mig
(alltså går typ i mer än 1min i sträck) så får jag verkligen panik-ont samtidigt som min kropp typ
kokar över, svetten verkligen rinner samtidigt som det känns som att huvudet ska sprängas.
Jag har sjukt ont i magen och kissar blod hela tiden samt är yr och svimmar.
 
Resten av dagen har spenderats i soffan, sovit lite och bara vilat. Jag orkar verkligen inte det här,
har brytit ihop totalt de här dagarna för jag känner mig så hopplöst värdelös och inte kan göra någonting.
 
Tack till min älskade syster Frida som tar hand om stallet samt motionerar mina hästar åt mig
och tack till Pelle som är hemma från jobbet för att hålla koll på mig och hjälpa till med Diesel
och allt som behövs, vad skulle jag göra utan er? ♥
 
Älskade Diesel ligger brevid mig hela tiden och vaktar, finaste...
#1 - - Ida:

Krya på dig! Kram

Svar: Tack så mycket! <3
Sophia

#2 - - Linda:

Krya på dig tjejen! Hoppas du blir frisk snart! Kram

Svar: Tack!
Sophia