Tisdag

 
God morgon!
Idag är huvudvärken tillbaka och jag känner mig rätt sliten, vet inte varför dock eftersom att
jag mådde bättre än på väldigt länge igår! Dock får jag ofta huvudvärk efter att det har varit/är
mycket människor och det blir mycket "surr" liksom.
 
Igår firade vi iaf Frida och Jonathan, grillade och fikade och träffade släkten.
Det var väl helt okej, men som sagt så är det lite jobbigt när det är mycket folk...
Sen på kvällen så blev det spela spel och umgås med några vänner innan jag typ däckade.
 
Just nu sitter jag på jobbet, ska jobba 8-17 idag och sen ska jag och Frida åka till stallet
och motionera hästar, vet dock inte hur många då Sandra kanske rider under dagen..
Får se helt enkelt! Tror dock att det blir uteritter idag då det blivit en hel del trimmande
sista tiden.
 
Hoppas ni får en fin dag! :)