Snabb visit hemma

Är just nu hemma på snabb-visit, slänger i mig mat samtidigt som jag är inne och
fixar på banken och skriver här...
Har jobbat hela förmiddagen, nu ska jag alldeles strax ut i stallet och tömköra
hästarna, idag ska faktiskt alla tre få jobba från marken!
Speciellt för Rolle och Spanky är det nyttigt eftersom att Rolle har två kotor i ryggen
som kan slå ihop lite grann, därför behöver han jobbas från marken 1-2 gånger i
veckan minst. Spanky är väldigt omusklad över ryggen och behöver komma upp med
ryggen lite och muskla sig mer. Han jobbar fint under ryttare men tror att det kan
bli ännu bättre från marken. Det märks efter idag :)
Mamma har varit snäll och mockat och fixat allt och hovslagaren har varit här och
satt på nya skor så allt är i sin ordning just nu verkar det som.

Sen ska jag direkt när jag är klar åka iväg till srk och stå där och ha lektioner resten
av kvällen, är klar där runt 22 ikväll skulle jag tro.
Så ha en bra dag/kväll allihopa :)


Tömkörning av Latina..