Tävling i Botkyrka

Har varit i Botkyrka i helgen och tävlat med Latina..
Blev väldigt blandat resultat, och jag tror att hon är trött i
kroppen efter en ganska tuff period med mycket träning och
tävling för hennes del.

110: 0 fel och 5e plac.
Hon kastade dock av mig på framhoppningen och var allmänt jätte bråkig
och stökig, stannade en hel del... Jag blev jäkligt arg på henne och sparkade
på henne tills hon gick så inne på banan så funkade det bra efter första hindret.

110: 8 fel
Hon kändes väldigt matt och tråkig, tror aldrig det har hänt förut att hon har
känts så.. Jag är inte så nöjd med min egen ridning där heller, mådde jätte
dåligt.. var helt skakig, mådde illa och hade ont i huvudet...

120: 4 fel
Satte på magplattan och teknikskydd på bakbenen och då blev hon sig själv
igen och hoppade bra, fina, runda språng.
Jag la dock en volt och därför blev det 4 fel.


Nu har hon en lugn vecka framför sig, idag blev det en tur barbacka ute i skogen..
bara skritt och mys. Skippar hoppträningen imorgon och låter henne ladda upp
inför helgen eftersom att hon ska tävla på lördag och söndag igen...
Vill inte att hon ska bli trött och matt så spar på henne nu, hoppa kan hon redan..
Ska försöka att själv bli frisk oxå, ligger just nu bara och snorar och mår allmänt
sämst!