Godnatt

Ja, det är väl dags att gå och lägga sig.. trots att jag inte alls har någon
lust med det idag :( fan. jag tänker för mkt som vanligt och kan inte sova.

Har iaf jobbat på ok hela förmiddagen idag, sen jobbat på srk på eftermiddagen..
Fixade en massa små fix där och badade lite hästar och så, tränade även lite
bomarbete för Pelle på en av de nya ridskolehästarna, Ture :)
En riktigt fin kille faktiskt som hela tiden försökte även fast han inte riktigt orkade
hela vägen jämt, tror han kommer att bli toppen på ridskolan!

Sen hopptränade jag för Pelle på Latina som hoppade helt fantastiskt idag,
synd bara att jag är så jävla svag i min ridning till och från hela tiden!
Stackars häst....
Blev sen hem och jogga Celine ute på en av ängarna och sen rida ut barbacka
en sväng på Rolle.
Men nu borde jag nog sova, börjar jobba 7 imorgon.. ska dessutom vara hundvakt
åt Dexter imorgon så han får följa med mig till jobbet.
Puss och godnatt!


finaste du v