Hopp hopp

Tisdagen spenderades först med lite jobb hos Pelle, hoppade även på
Engla för honom vilket gick super bra. Hon utvecklas hela tiden!
Åkte sen och hämtade Rolle, Celine och Popcorn och hoppade dom i
ridhuset på samma sak som jag hoppade med Engla.
Alla tre skötte sig jätte bra, men Celine får många guldstjärnor i kanten!

Avslutade sen dagen med att hoppträna för Pelle på kvällen med
Latina. Det var svin kallt och jag trodde jag skulle förfrysa hela kroppen.
Usch och fy vad jag frös... Men, Latina skötte sig bra hela träningen
och hoppade de flesta språng riktigt bra. Blev mest lydnad och inga
höga hinder.

Jag ser ut som en liten köttbulle med tjock jacka, tjocka vantar,
långa chaps och vinter ridstövlar. Latina har såklart ett varmt
back on track ländtäcke på sig. Alla "jättepåklädda" bilder kommer
från framridningen, klädde av mig lite när vi började att hoppa.