31 December

Började dagen med att vakna av att min pojkvän ligger och pillar i mitt hår (typ det
bästa jag vet), kunde sedan ligga kvar i sängen och ha lite sovmorgon och bara kramas
och prata med den bästa jag vet. Tror inte det finns mycket som är bättre.

Gick sen ner i stallet vid 9 och släppte ut hästarna och sen red jag och Frida ut en sväng
i skogen på Lotus och Bananja. Bananja var så himla fin! Red idag på det raka bettet och
det kändes helt klart bättre en det tredelade, ska testa rida dressyr med det också.
Mockade efter det stallet och fixade alla mathinkar och tog in hö och sådär, pussade sen
lite på Rolle och Latina som var ute i hagarna, dom hade säkert hellre motionerat idag
men dom fick en extra vilodag denna vecka och får gå imorgon igen helt enkelt!

Ska strax börja göra mig iordning och plocka ihop alla saker vi ska ha med oss,
Dennis och Pelle är just nu på Systemet och ICA och handlar lite.. Sen ska vi bege oss
mot Eskilstuna och fira in det nya året hemma hos Niklas och Elin!

Hoppas att ni alla har en super kväll och får en bra början på det nya året!


Finaste lill tjejen efter våran tur i skogen idag!


Tjejerna har blivit bästa kompisar och klarar sig knappt utan varandra
i två sekunder numera, sötnosarna!


& finaste, bästa Rollebus! v