Tävlingar

Det blir just nu mest uppdateringar från tävlingarna på helgerna, så mkt annat har inte
hunnits med. Sorry!
I helgen iaf då var det tre dagars tävlingar....


Torsdag - Fredag

Nat hoppning, Södertälje ridklubb

Latina
115cm: 4 fel
120: utesl
120: felfri

I första klassen var hon fin men var i och klonkade en del, sedan i första 120n så
var hon sur och riktigt pissigt jobbig. Stannade och reste sig inne på banan och hade
ner typ 4 hinder och då blir man ju utesl pga av det. Fick iaf runt henne hela banan.

På fredagen red jag den andra 120n och då var jag sur redan på framridningen så
var på henne mer än vanligt och fick väldigt bra känsla inne på banan.
Super nöjd med henne denna dag!

Söndag

Lok hoppning, Djursholm, div 3 final

Latina
105: 4 fel
105: felfri

Första klassen så tittade hon väldigt mkt på hindrena, hela tiden (det var väldigt
tittiga hinder) och vi fick ett stopp in i kombinationen pga att hon blev väldigt stark
och studsig och allmänt tittig och jobbig in.. Hoppade resten av banan bra sen.

Andra klassen så var jag ute och galopperade lite ute på en galoppstig innan så
att jag fick henne att galoppera lite och inte ha så mkt överskottsenergi.
Det fungerade bra och fick bättre flyt inne på banan.

#1 - - josefin:

finaste! jag saknar dig så det finns inte! hör av dig och berätta när du är ledig så vi kan ses! <3

#2 - - L:

kan inte du skriva lite om vart du har dina hästar o ta kort på stallet,för du hade vel dina hästar hemma på gården?:)

#3 - - Erica:

Hejsan vad har Latina för stam ?