Jag vet...

....att jag har blivit rätt kass på att uppdatera.
Men det finns en enkel föklaring, jag har för mkt att göra helt enkelt så
vissa dagar så hinner jag inte ens starta datan. haha, låter sjukt men
så är det faktiskt.

Igår var jag ju (som ni vet, om ni sett förra inlägget) och red western igen
och sen så blev det dressyrträning för Pelle, red på Rolle. Och sen red jag
dressyr själv på Latina och skrittade ut en sväng på Celine.
Sen var det tusen andra grejer därimellan som skulle fixas så ja.. en full
dag helt enkelt.

Idag så ska jag börja med att gå ut och rida Celine, blir lite jogging för henne
idag.. lite lösgörande och lydnad bara, för imorgon så ska hon göra sin tävlingsdebut :)
Sen ska jag rida Rolle och Latina, blir nog dressyr för båda två.
Efter det ska sen alla saker packas inför helgen eftersom att det blir rätt fullt upp då..

Lördag: Södertälje ridklubb, pay and jump. Celine, 60 + 70 & Latina 110 + 120.
Söndag Nyköpings ridsällskap, reg dressyr. Rolle, MsvB:2.


Fina Celine