Söndag

God morgon på er, jag har iof varit uppe ett tag nu men ändå..
Ska bara slänga i mig lite frukost nu och sen gå ut i stallet och packa
in alla grejer och putsa lite på Rolle innan vi åker till Sorunda.
Det blir en MsvB:5 idag, jag hoppas att han inte är för laddad så att man
kan kontrollera bus herren lite granna.. haha.

Igår jobbade jag 8.30-17.00, det blev lite övertid pga att jag släppte ut alla
ponnyer efter mina lektioner och sen red en av jobbets hästar, Lizzy.
Hon skötte sig fint, men red i ridhuset den här gången eftersom att det typ
var storm utomhus. Red sen Latina oxå, men det blev på utebanan trots
stormen.. Hon får fan vänja sig, vi skuttade iaf över lite upphöjda bommar
och sådär och sen var vi ju tvungna att testa dom nya stockarna vi har fått
som ska vara med på fälttävlan. Gick så bra så.
Hade två små skötare med mig hela dagen igår, jätte duktiga var dom och
tog in alla hästar, gjorde iordning dom och ja.. allt man kan tänka sig.
Riktigt duktiga tjejer!
Åkte sen hem och tömkörde Rolle och skrittade ut en sväng på Celine,
sen spenderades resten av kvällen i soffan med en bra film och en bra vän :)
Men nu måste jag nog ta och äta någonting, puss på er!