Pay and jump

Har varit och hoppat lite på pay and jump på srk idag med Latina & JW.
JW
90:
På framhoppningen så var han jätte laddad och bara bockade hela tiden,
så fort jag nuddade minsta lilla med skänklarna.. När jag la honom så att han
fick ta i lite så blev han sur och slängde med huvet och bockade. Så för att
undvika en massa bockningar så höll jag ihop honom ganska mkt och hade
lite sämre galopp än vad jag hade velat haft. Han skötte sig iaf inne på banan
men petade ett hinder. Så 4 fel blev det.

Latina
100:
Kändes jätte bra, hon var lugn och väntade bra och fick fina språng.
En felfri runda blev det.
110: Blev lite mkt "av och på" känsla men hon hoppade fint och fick fina språng,
kändes dock lite mer spänd än i klassen innan. I svängen mot sista hindret så
fastnade vi lite mot väggen och hon bröt av till trav något steg innan och vi petade
det sista hindret. Så 4 fel alltså.

Lillebror var med och fotade lite så ska se om det går att lägga upp lite bilder sen..
Efter pay and jumpen så longerade jag Rolle en stund oxå, han var jätte fin :)
Sen blev det hem och rida ut och busa lite i skogen, först på Celine och sen med
Mambo. Fin fina tjejer.
Nu sitter jag helt ensam hemma och försöker att skriva ihop ett PM till imorgon
men det går bara inte. åh, hatar sånt här. Men det måste vara klart tills imorgon
så måste se till att bli klar med det.
Puss på er