Ny dag, ny vecka.

När jag vaknade idag trodde jag allvarligt att jag skulle dö, kände mig som en
zombie när jag gick ut med Diesel och när jag satte mig i bilen och skulle åka
till jobbet så var jag orolig att jag skulle somna. Men - lite hög musik och sjungande
hela vägen till jobbet löste problemet tror jag för sedan har jag varit jätte
pigg hela dagen :) Har jobbat en hel del och sen varit ute och galopperat i skogen
med JW. Sedan blev det dressyr träning för Pelle med Rollebus som var super fin!
Latina fick en vilodag idag och fick istället gå ute i hagen några timmar extra.
Åt sen lite tillsammans med Anders och Tobbe innan jag hade min lektion
där han som utbildade mig till ridlärare i somras kom och bedömde mig när jag
undervisade. Fick massa positiva kommentarer och han hade knappt någonting
att lägga till vilket kändes jätte bra :) & eleverna skötte sig super!
Nu är jag hemma och börjar att känna mig trött igen.. ska nog lägga mig tidigt
idag även fast jag är ledig imorgon :)
Nu blir det vila en stund, puss på er  v


& en stor puss på mina fina hästar.

#1 - - Linda S:

Jag saknar dig gumman <3 Var rädd om dig!