Tisdag

Det var hur mysigt som helst på stranden idag, och varmt!
Jag och Josefin stekte en stund och badade lite grann innan vi
åkte in till Mariefred och fikade, åt en jätte god räksmörgås.
Sen åkte vi hem till henne igen och sen åkte jag vidare hem...
Jag fixade lite med hundarna, klippte klorna och borstade dem och
sådär så nu är dom fina!
La mig sen i en solstol och stekte lite till på altanen och tillslut så somnade
jag.. som tur var så kom mami rätt snabbt och väckte mig för att det
var dags för middag.
Efter det var det dags för att fixa hästarna, red Latina i paddocken och hon
skötte sig faktiskt super :) Sen var det Rolles tur, det blev dressyr på en av
åkrarna där pappa har klippt så det är jätte bra underlag nu...
Avslutade sen med att rida Celine på åkern med, fin fina hästar!
Mockade sen alla boxar och pysslade lite med hästarna, plockade undan hinder
i paddocken och sådär... nu är det nog dags för sängen,
puss på er.