Semester

Ja, nu är jag inne på första veckan på min semester.
Första dagen (igår) spenderades först i stallet med Frida, sen åkte vi
in till Södertälje så umgicks jag med Anders hela dagen. Avslutade sen
dagen med att åka och bada och sen åka hem och ta in mina hästar.
Idag, har jag precis ätit en god frukost (jordgubbar med socker och mjölk)
riktig sommar frukost! och släppte förut ut hästarna.
Nu ska jag bara packa ihop alla saker och sen åka och bada med Josefin
sen får jag se vad som händer resten av dagen, ska rida ikväll iaf.. det är
det enda planerade :) Imorgon är det dags för hoppträning för Pelle igen,
har inte bestämt vilken häst jag ska rida på träningen än.. det beror på hur
dom känns idag.
Latina hade sparkat av sig en sko och fick inte på sig den förens igår och har
alltså vilat i 4 dagar.. det kan bli spännande.. haha, men sköter hon sig inte
idag så tränar jag helt enkelt på Rolle istället :)
Neej, nu ska jag ut i sooolen! PUSS