Oväder

Helsikes vilket oväder det var inatt!
Jag vaknade kl 03 inatt av en riktig smäll, antar att det var åskan eller något
så jag reste mig ur sängen och gick fram till fönstret och såg ovädret, helt sjukt!
Har nog aldrig sett det regna så mkt förut, det verkligen öste ner från himlen..
Kröp ganska snabbt ner i sängen igen och gosade in mig i täcket (det är trots
allt rätt mysigt att bara ligga inne när det regnar) men tyvärr så lät det lite väl
mkt för att jag skulle kunna sova toppen.
Var ute i stallet strax innan 7 och pysslade lite med hästarna som inte ville
vara ute så dom har fått spendera dagen inne idag med varsitt mysigt fleece täcke.
Ja, så blir det ibland.. dom uppskattar inte att vara ute i regnet.

Well, har jobbat 8-17 idag igen.. haft 4st ridlektioner och sådär med läger barnen..
Sen blev det att åka hem i spöregnet utan vindrutetorkare! Kan säga att jag inte
såg någonting!! Livsfarligt. Men hem kom vi, jag och Frida och pappa lovade att
fixa vindrutetorkarna..
Men det regnar fortfarande så hästarna får vila idag, varken jag eller Frida har någon
lust att rida ute i spöregnet...
Nu ska jag mysa i soffan med en Ben&Jerrys och snart kommer nog min favorit oxå :)
Puss på er

Jag saknar min lilla tuffing Oliver, gullehästen. :)
Ska nog ringa till Ågesta och kolla hur han har det...

#1 - - lovisa bjerkén:

hej! tycker att din blogg är jätte bra:)



jag skulle kunna hjälpa dig med en design/header (en bild överst) om du vill?