JW

Minns ni Johnnie Walker?
Favorithästen på mitt jobb som jag har ridit en hel del och även tävlat lite
smått på. Hade jag haft tid för en till häst så hade jag köpt honom direkt.
Iaf, till saken.. jobbets hästar kom hem idag från sommarbetet och blev
skodda och sådär så det blev så att jag tog en tur i skogen på min lilla
favorit. Han var laddad, men skötte sig ändå hyfsat :)
Frida red med på Alegro oxå.. red rätt lugnt men mysigt var det iaf.
Fina, fina JW v




#1 - - Stina:

Hejsan, jag har en fråga angående JW, heter han egentligen Jonnie T Walker???

#2 - - Sophia:

Hej :) Han heter Johnnie Walker.

Känner du igen honom från tidigare?

#3 - - Stina:

Jag hade en gång för många år sedan en fux som hette Jonnie T Walker, och blev därför aldeles super glad om de skulle ha vart han. jag sålde honom till hallstavik. såklart finns det kanske fler som heter likadant

#4 - - Sophia:

Okej! Hur gammal var din häst då?

Den här Johnnie är född 2003, kan det vara din gamla då?

Vet inte alls mkt om vart han har varit innan och sådär...