Tidsfördriv

Senaste
Låt du hörde: Jason Derulo - whatcha say
Film du såg: Johan Falk - vapenbröder
Mat du åt: hamburgare
Känslan: Trött! (som alltid nu för tiden)
Resa: Tyskland typ?
Glädje: Att mina hästar är världens bästa!
Dröm: Vinna pengar så jag kan köpa J.
Person du träffade: Dennis
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Sandra
Gången du åt 7-eleven korv: Har nog aldrig ätit...
Gången du var utomhus: För 30min sedan...
Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Häromdagen
Saken du köpte: En stor säck med morötter till hästarna

Allmänt:
Ska bli skoj: Alla tävlingar! (Med hästarna & rally)
Ska inte bli skoj att: Stressa runt
Sparar till: Drömmen
Pålägg som gäller: stekta ägg
Önskar att jag var bättre på: vila!
Dagens dryck: cola
Vad saknar du: Sommaren
Vad har du gjort idag: jobbat, trimmat 5 hästar... hinner man mer?
Brukar du svära mycket: ja, kanske för mkt?
Hur tidigt stiger du upp: vanligtvis 06.30 (eller klockan står på det, går
aldrig upp direkt)

På helgerna: jobb- tävlingar- träffa vänner
Vad ska du göra ikväll: Planera, planera, planera...
Hur många timmar sover du per natt: Absolut max 5-6 timmar = för lite!
Vad är det för veckodag: Onsdag
Favoritplagg i garderoben just nu: myskläder
Längd: 165cm
Vikt: gissa
Byter gärna garderob med: ingen just nu
Byxa eller kjol: beror på
Senast utlästa bok: har aldrig tid att läsa tyvärr
Mitt rum kan beskrivas som: har inget rum, men ett hus.. det är väl fint?
eller något
Mig själv med tre ord (just nu): trött, stressad och utmattad
Jag tränar: ridning
Jag ville bli när jag var liten: har alltid velat jobba med hästar och det gör
jag ju nu så får väl vara nöjd :)