Lördag

Hej på er :)
Sov borta inatt så blev ingen uppdatering igår.
Men idag har jag iaf jobbat 8.30-15.00.. Red sen Latina i ridhuset direkt när
jag slutade.. joggade mest runt lite och red lite lösgörande. Dels för att hon
ska tävla imorgon och dels för att det var trångt i ridhuset.
I det stora ridhuset var det Lotta Schultz träning för ponnyteamet så vi var
6st (4st som red och 2st som longerade) i det lilla ridhuset... (som egentligen inte
är så litet, 65x25 ungefär) men ändå så känns det trångt.... jag är ju van att ha
hela 80x25 ridhuset för mig själv när jag rider! haha lyx! :)
Sen när jag kom hem vid 18.30 typ så var det sjukligt kallt och jag bestämde mig
för att Rolle och Celine fick en extra vilodag idag. Känns inte speciellt kul att rida
utomhus i -23 grader. usch och fy, stackars hästar (och mig).
Så gick in och värmde mig lite och sen ut och fixa allt annat i stallet när jag hade
tinat upp lite.
Ikväll blir det lugnt, film och mysa med filtar är grejen. Imorgon är det dags för
tävling.. sis ska vara hästskötare och bror fotograf, super! :)
Så imorgon får ni förhoppningsvis se fina bilder på Latina, Junior & JW från tävlingen :)
Nu är det film, puss på er.