Slapp dag

Det är såna här slappa dagar jag verkligen behöver för att orka med resten
av veckan... har bara släppt ut hästarna imorse vid 9 och sen vilat, tittat på
film och ätit lunch. Tyvärr så har jag huvudvärk så känner mig typ död ändå.
Ska strax gå ut i stallet iaf, ska mocka och sen rida Rolle och Celine lite innan
jag ska in till srk och rida Mambo och sen hoppa Latina för Pelle ikväll.
Vi ska hoppa på utebanan för första gången för iår, jag har ju iof hoppat lite
själv där ute men första träningen på utebanan blir det!
Tror att Dennis skulle följa med och fota lite oxå, det blir alltid så fina bilder ute!

Jag har insett en sak på sista tiden, att jag uppskattar nog inte folk tillräckligt
egentligen.. En person som jag har "förlorat" nu är nästan den som är
absolut viktigast för mig. Dumma jag kanske ska lära mig att uppskatta folk
på en gång så att jag har dom kvar.. hm.
Men nu ska jag nog pallra mig ut i stallet så att jag får någonting gjort,
puss på er