Huvudvärk

Hej på er,
idag har jag en sån där jobbig huvudvärk igen... dessutom känner jag mig lite
halv deprimerad tråkigt nog.
Just nu känner jag bara att jag vill komma iväg, bort från allt.
Men det kanske löser sig så att jag faktiskt kan komma bort ett tag, det verkar så.

Men till en bra sak, jag har fått hem min dator igen från lagningen och nu
funkar den fin fint! Hur härligt dom helst att ha den tillbaka så jag slipper
använda alla andras datorer.

Idag har jag jobbat mellan 9-15, tömkört Mambo och ridit Latina.. skrittade henne
i ca 40min ute i skogen och klättrade en hel del. Jätte mysigt i det fina vädret!
Tyckte dessutom att hon behövde få ta det lite lugnt efter att ha hopptränat i
två dagar, i tisdags för Pelle och igår för Lotta Schultz. Hon skötte sig super
båda dagarna!
Nu ska jag strax ut i stallet här hemma och mocka och rida Rolle och Celine
sen måste jag nog ta tag i städningen i mitt hus.. det är nog dags för det igen
hur tråkigt det än är att städa... måste nog tvätta lite oxå om jag ska ha
kläder att ha på mig imorgon.. hm
Nej, nu blir det stallet. Puss på er sålänge

sis