Dyngsur

När jag var ute och red på Rolle förut så började det först att spöregna, sen
några sekunder senare så började det att hagla... stora jäklar var det oxå!
Det gjorde skit ont att få dom på sig, Rolle fick panik och hoppade in i skogen
och stackars Diesel började gnälla för att dom gjorde ont.
Så det blev full galopp hem kan jag säga... men det går att vrida ur mina
kläder och Rolle står nu med ett tjockt fleecetäcke så att han ska kunna
torka och inte frysa. Usch och fy säger jag bara.
Och stackars Celine gick kvar i hagen medans jag red så tog in henne oxå
och la på henne ett täcke med.. stackars hästar.
Nu sitter jag iaf inne i soffan med myskläder, ska strax hoppa in i duschen
och sen gå och lägga mig.. har ont i huvudet och mår inte alls bra :(
Jobbar 7.30-15.00 imorgon, sen blir det förmodligen fest i Södertälje så
jag hoppas på att må bättre imorgon.
Puss och godnatt på er.