29e Oktober 2009

Sjukligt trött

Helt otroligt hur man kan vara så slut, orkar verkligen ingenting nu..
Var på srk 07.00-22.00 igår, hm.. normalt. Nej.
Men det var jätte kul att rida för Linda Heed på kvällen! Kändes riktigt bra, bilder
därifrån kommer.. någon dag. haha
Idag har jag jobbat, 7.30-15.00.. höll på att försova mig men som tur var så kom
mami och väckte mig.. Red iaf 3 hästar på jobbet, trimmade 2 själv och red en för
Pelle.. sen red jag Rolle när jag slutade och sen hem och trimma dom här hemma
tsm med sis.
Mami åkte till Ullared idag oxå så när vi kom in fick vi ställa oss och laga mat åt
dom två nördarna (pappa och lillebror) som hade gått in och lagt sig i soffan!? hm
Jaja, tänkte hoppa in i duschen och sen åka iväg.. kommer nog inte hem förens
imorgon efter jobbet igen så vi hörs då :)
Puss på er