25e November 2009

Tröttis tjej, som vanligt.


Ska strax gå och lägga mig tänkte jag.. men tittar just nu på So you think you can dance
och skrattar så jag håller på att ramla ner från soffan. Helt sjukt!
Är dessutom lite besviken på en viss pojke, men försöker att inte tänka på det nu.. det är
som det är, men du kunde ju bete dig lite bättre faktiskt.
Idag då.. jobbat 7.30-15.00,  jobbade i stallet och red Reval.. sen sista timmen jag jobbade
så tränade jag dressyr för Pelle med min fina Latina. Hon är nog den bästa hästen jag
någonsin kommer att få chansen att ha.
Sen blev det hem och städa min bil och mammas bil med sis, snälla vi är va? :)
Pussade lite på mina fina hästar sen och har bara vilat efter det.. mår inte toppen direkt.
Men snart blir det sängen.. snart, nu börjar vänner. men efter det.. typ.
Puss på er