Söndag 31 Maj

Sjukling

Har ju varit borta hela helgen nästan men nu blir det lite uppdatering iaf :)
I fredags blev det att kolla på fotboll faktiskt, när Oscar spelade.. jag
har nog inte varit på fotboll på... ja länge iaf.
Sjukt kul rally sen igår, kanske lite för roligt egentligen.. haha
Nej men det gick bra. Fick inte en så rolig start bara eftersom att när
vi lastade av bilen från släpet så startade den inte.. så fick börja med
att byta batteri i bilen.. Jaja, vi åkte med Grupp H bilarna iaf, SS1, SS2
och SS3 gick bra även fast jag tycker att sträckorna var kassa.
SS4 så åkte vi av lite ut på en åker och flög som jag vet inte vad på ett
lyft.. när vi kom i mål kunde vi inte sluta att skratta, helt sjukt.
Sen gick SS5 och SS6 riktigt bra, vi slutade på en 7:e plats i klassen
en sekund från 6:e plats och 3s från 5:e plats.
Var bästa Grupp N bil och var 10:a totalt. Nöjda? Ohyes.
Innan starten så sa Martin "idag är det perfekt rallyväder" jomen visst,
det blev som en bastu i rallybilen och overallen satt typ fastklistrad när
man gick ut ur rallybilen.. men det löste sig ju när en viss person hällde
ut en vattenflaska innanför min overall... hm.
Efter rallyt blev det grillning hos Martin och hans föräldrar innan vi åkte hem.
Kände redan i rallybilen att jag började bli sjuk, men sen bröt det ut ordentligt
på vägen hem och nu mår jag verkligen skit dåligt. Migrän, halsont, yrsel och
snorar.... kuuul, not.

Idag ska vi löshoppa några hästar hade vi tänkt nu när vi har fått nytt staket
runt paddocken, sen ska dom andra tömköras. Så ingen ridning idag tror jag,
om inte Renée ringer och vill ha någon riden. Nej men jag ska försöka få lite
skolarbeten gjorda nu innan stallet, det är ändå för varmt för att motionera
hästarna nu. Så nu blir det plugg, blä men på torsdag tar jag stuuudenteeen :D
Puss på er.


#1 - - cliodriver:

du sa ju det va varmt innanför overallen:)