Onsdag 27 Maj

Dödstrött

Så trött som jag är idag vet jag faktiskt inte om jag har varit någon gång förut....
känner mig helt död i stortsett. Inte så konstigt efter en hel natt utan sömn typ.
Men pallrade mig upp ur sängen vid 06.45 och släppte ut hästarna,
sen in och gjorde mig iordning och efter det så somnade jag i en fotölj i
vardagsrummet... blev väckt av min syster sen och fick stressa till skolan..
Redovisade mitt arbete på ULS sen och efter det hade jag idrotts lektion för min
klass med Jonna, det gick väl okej förutom en viss person som gör allt tvärtemot
vad jag säger men det var inte så oväntat kan man säga...
Åkte förbi ica sen på vägen hem och gav mami sitt kort som tydligen jag hade och
sen hämtade jag Frida i Nykvarn... nu blir det plugga och efter det stallet... hade
tänkt träffa Linus idag oxå, så hoppas att det hinns med!
Känner att jag har blivit sjukt oseriös när det gäller skolan, jag orkar verkligen inte
men det är bara att stå ut nu. 7 dagar kvar, sen tar jag studenten! :) UNDERBART!
Nej nu blir det plugga det sista så jag blir klar snart, ska lyssna på världens bästa
musik samtidigt så kanske det känns lättare :)
puss på er
#1 - - seb.loeb:

sitta o sova i fotölj..ha hi slöis:)