Lördag 20 Juni

Vart är sommarvärmen!?

Jäkla regn, jag är så sjukt trött på det. Antar att jag inte är ensam.
Vill bara ha sommar & sol :)
Midsommar igår, det var mys med grillning och lite dricka.
Idag har jag varit på srk och hämtat hästbussen och Pelles tävlingsskåp
som jag ska ha med mig, sen har jag börjat att packa inför imorgon då
jag åker till Strömsholm, massor av grejer blir det som ska med..
är ju borta 3 veckor. Herregud, 3 veckor.. har aldrig varit ifrån min vovs
så länge, min älskade lilla vovs. Kommer att sakna honom & alla
andra såklart. Men jag och Mikaela kommer nog att ha jätte kul så jag
ser verkligen fram emot det :) Men det kommer att kännas konstigt att
bara ha en häst, jag som är van att rida åtminstonde 3 hästar om dagen..
men det blir nog bra :)
Nej men nu ska jag nog försöka att packa lite till,
puss på er.


Nu blir det bara jag och busan i 3 veckor.
Dom andra hästarna ska joggas och tömköras i 2 veckor av sis
sen ska dom vila en vecka innan jag kommer hem igen, och efter
det så kör vi igen och satsar på att starta lite mer innan jag börjar att jobba.