Tisdag

Blä på att vara sjuk

Sjukhuset idag igen, dom tog 5 rör blod ur min arm typ.. ville inte titta eftersom att
jag är livrädd för blod så satt med blicken fast på klockan istället.
Sen har jag varit lite små yr och sådär hela dagen.. men men.
Red ute på alla hästarna idag iaf med sis, jag tog Rolle & Lorean och hon tog
Veronica & Oliver innan vi åkte in till srk.. Där blev det hoppträning med Latina för
Pelle. Hon skötte sig... sådär. men men, mkt bättre än förut iaf men jag är inte nöjd.
Själva hindrena är aldrig något problem, problemen sitter mellan hindrena.
Knäpphäst <3
Nu är det mys hemma i soffan med Ben & Jerrys och film med sis. men snart är det
nog dags för sängen för vi ska rida imorgon bitti.

Idag så kom Edvins lillasyster till Pelle oxå, så henne ska jag rida in nu :)
Ser ut som Edvin precis, bara lite med tjejig. :)

Men puss på er.

Latina Z. Min prinsessa