Fredag

Kina mat

Ja, idag äntligen så blev det Kina mat igen. Dom som känner mig vet att jag älskar
kina mat. Det är helt klart den bästa maten som finns enligt mig.
För övrigt så har jag och sis haft fullt upp idag, Pelle & Tony var på kryssning så vi
hade 10 hästar för oss själva (våra 5 & deras 5)
Det blev uteritt med Latina & sis fick rida Garnier, sen trimmade jag lite med Engla
för att hon ska lära sig att gå bättre på kommando.
Älgen har en vilo-vecka för att han har varit så duktig och Junior & Eddie fick vila, lite
pyssel med dom bara. Sen blev det hem, uteritt med Rolle & Lorean och sen fixade
vi Veronica & Oliver med. Ja, alltså har vi haft att göra.
Nu sitter jag här, alldeles för mätt och saknar världens mysigaste pojke. hm ojdå. <3
Puss & Godnatt.

Finaste Engla.

Underbaraste Älgen.

Sis & Garnier