28e December 2009

Sjukt trött tjej

Det är verkligen helt otroligt hur trött jag är, om jag inte går och lägger mig snart
så somnar jag sittandes här. Så ska strax pallra mig ut till mitt hus och lägga mig.
Har jobbat idag, 07.00-14.00, red Ragazza och Mambo och sen dressyrträning för
Pelle med Rolle. Som vi hoppades så var det nog bara stelhet pga kylan som gjorde
att han kändes lite konstig för idag var han verkligen helt underbar!
Lånade Pelles back on track ländtäcke när jag red oxå, tkr det verkar fungera super
(precis som ryggpadden och de vanliga BoT paddarna jag har) så nu blir det att spara
till ett sånt till pållarna.
Sis tränade oxå för Pelle, med Popcorn idag. Efter träningarna så red vi lite i ridhuset,
jag på Latina och sis på Veronica. Sen kom pappa och Dennis med mat från Max och
hämtade Rolle och körde hem honom eftersom att vi hade lite kvar att göra i stallet.
Efter det blev det hemgång, efter 12 timmar på jobbet idag... hm, så kan det bli.
Är ledig imorgon men ska vara där senast 10 imorgon bitti för imorgon är det
hoppträning x2. Först med Mambo och sen med Latina.
Men nu fick jag varm choklad av mami så ska dricka upp den sen blir det sängen.
Puss på er