Tisdag kväll

Vet inte vad jag ska säga

Hur folk håller på alltså, vet inte ens vad jag ska säga.
Är besviken iaf, speciellt på en viss person som jag trodde det gick att lita
på. Men det visade sig tydligt nu att det tydligen inte funkar.
Det finns få människor som jag släpper in nära och nu blir dom färre.

Kommer nog få mycket att göra nu i slutet av veckan,
Orkar inte ens berätta allt, men stressigt kommer det att bli, ohyees.

Ska åka Corolla GT i Taxinge iår iaf, med Micke Nilsson. Den 9/5 blir det,
det blir nog kul!
Jaja, ska lägga mig i sängen och försöka tänka på något annat än det här
jobbiga skolarbetet jag håller på med.
Puss på er.
#1 - - Daniel:

#2 - - Daniel:

Glöm de andra.. Råkade trycka enter :P hahah... Men tänkte iaf skriva.. FUSK FUSK FUSK.. Ja vill oxå åka en GT Corolla:)