Is it real?

När livet inte går som det ska, det är då man märker vilka människor
som verkligen bryr sig och är äkta.


Pappa är hemma nu, visserligen med en massa smärtstillande men han är
hemma iaf. Bruten handled, brutet nyckelben, brännblåsor, skrapsår, gjort
illa fötterna.. men han lever iaf, det är det viktigaste.
Jag orkar inte gå in på hur det hände, dom som behöver veta det vet det redan.
Han som fick ut pappa ur bilen var här tidigare idag och tittade på bilen och
berättade allt för oss. Vi står i tacksamhets skuld till honom föralltid.

Jusste, jag tävlade ju Sessan igår på Gripen.. hon var jätte fin och jag är
jätte nöjd över henne. Blev ju 3:a i LCn och vann LBn. underbara häst.
Eric & Frida var med och hjälpte till, träffade underbara Emmie där oxå.

Resten av dagen igår gick åt till att vara hemma och deppa typ, tittade på
Mr Bean med Eric & Dennis för att försöka bli lite gladare.. sen hämtade
vi fyllekärringarna på krogen på natten.
Idag har jag inte fått något gjort alls.. fixade lite i stallet, sen åkte vi till
sjukhuset och var hos pappa..
Aja, ska göra nått annat nu.
Puss


#1 - - Linda:

det är så jobbigt att läsa. lider med er och som du säkert vet så finns jag för er <3

#2 - - Sophia:

tack gumman <3

#3 - - Emmie:

som jag har sagt så många gånger innan men som jag alltid menar fullt ut, jag finns alltid här för dig gumman! <3 Finns ingen bättre än du!

#4 - - Sophia:

Jag kan bara säga detsamma gumman, vi har delat mkt genom åren.. <3

#5 - - Emmie:

ja det har vi verkligen gjort! <3 å mer kommer det troligtvis att bli, älskar dig sjukt mycket!