Förändring

Ja, tisdag idag då. Dressyrträning imorse för Pelle som vanligt,
red Lorean och han var jätte fin. min älskade häst.
Sen hem och åt lunch och duschade och sen skola, ULS prov
och rehab lektion.
Sen hämtade jag upp Dennis och åkte hem,
fixade i stallet och fixade med Rolle & Ollie, sen följde jag med
och tittade när min syster tränade för Pelle med Sessan. :)

Om det är någon som letar dressyrhäst så är ev. världens
underbaraste häst till salu. Mkt utstrålning & bra gångarter.

Jag ska försöka ändra mitt liv ordentligt nu, måste bli mer
positiv och de människorna som bara tar energi från mig
säger jag bara hej då till. Behöver bra och stöttande människor
runt mig, annars kommer det här aldrig att funka.

Men, Puss & godnatt nu.


                  Jag saknar riktig vinter.
#1 - - Anonym:

Vilken häst är till salu? Inte rolle va?

#2 - - Sophia:

Nej, självklart så är inte Rolle till salu.

#3 - - Anonym:

BRA :D Vem ska du sälja?

#4 - - Sophia:

Javisst, vem är du?