Onsdag & Torsdag

Igår: Ledig från skolan, red hästarna och fixade i stallet.. sen åkte vi till Gina Tricot
och jag köpte lite små saker. En stickad tröja, två klänningar, overnee strumpor
något mer säkert.. kommer inte riktigt ihåg.
Sen hem och plugga. yey vad kul.

Idag: Hoppade Sahra för Ulrika imorse, sen cavaletti med Latina för Pelle.
Sen fixade jag mig, åt lunch med Jonna och åkte till skolan. Var där i typ
30min... sen hem, fixade stallet och alla hästar här hemma.
Är så glad över hästarna.. dom är för underbara.

Imorgon åker jag till Tyskland med Eric, Emil och Johan iaf...
prisutdelning och sådär.. hade inte tänkt åka dit egentligen men
blev övertalad igår. Det blir nog kul.

Nu ska min syster yster få datan faktiskt så godnatt på er, kanske skriver
något imorgon innan jag åker om jag hinner. Får se. Kommer hem någon
gång i helgen iaf :)
Puuuusss