Åka rally :D

Japp, det blir så att jag ska åka Taxinge rallyt iaf, eller Trendab rallyt som det nu heter. :) Ska åka med Pelle Eriksson, har aldrig åkt med honom förut men det blir säkert kul. Rally är ju alltid kul.. nästan.
Är fortfarande sjuk, men har tränat för Pelle med sessan idag igen, det gick bra idag med även om hon fick mjölksyra och blev trött mot slutet vilket iof inte är så konstigt efter att ha hoppat så mkt. Frida var med på Dip idag oxå och det gick lika bra för dom. Det enda som har varit lite störande är att igår så var det 4st Frida i gruppen och 1 Sophia (jag), sen idag så var det 3st Frida idag... lite roligt faktiskt för det blev lite fel ibland..
Annars så har jag bara städat idag typ, eller har ju ridit dom andra hästarna oxå iof.. men förutom det, och det behövdes verkligen.. usch vad stökigt jag har det i mitt lilla hus.
Aja, ska nog sova snart så kanske jag kan bli frisk snart igen.
PUSS!
 

#1 - - Linda:

yes, älskar dig <3