4x Karlsson på Trendab rallyt.

Yees, så blir det. Jag åker med Pelle, Dennis åker med pappa, och det blev bestämt nu i sista sekunden typ att Frida ska åka med Janne. Så får väl hoppas att det går bra, mamma lär ju vara lite mer nervös än vanligt iaf när hela hennes familj åker, haha.
Idag så släppte vi ner hästarna i gräshagarna faktiskt, glada blev dom. Sen åkte jag och Frida in till Gnesta, jag klippte mig (jätte duktig frisörska verkligen) sen åt vi glass och gick in i en godisaffär för att köpa godis, det blev en annorlunda upplevelse på vissa sätt.. haha, orkar inte berätta allt, men sjukt kul iaf! Sen har vi bara fixat inför imorgon hela dagen, det började med att vi skulle grilla några stycken bara men nu har mamma tydligen bjudit hit skit mkt folk.. jaja, alltid kul.
Men nu måste jag verkligen sova, så godnatt! :)