Ändrade planer..

Ja, det verkar som att min prins Lorean blir kvar hos mig ett tag till ändå. =)
Anmälde oss till en tävling idag faktiskt, i januari.. blir första tävlingen för året
så en LA:4 på Botkyrka blir det.
& prinsessan, ja hon ska besiktas den 10:de januari. Mer får alla veta om hon
går igenom, men det borde hon göra.

Idag så har jag iaf orkat varit ute i stallet och mockat och sådär, vetrinären var
här och vaccinerade Rolle & Lorean oxå så nu ska dom ta det lugnt i några dagar.
Sen så har jag städat lite i mitt hus men orkade inte göra klart det helt...
men min feber är nästan borta, det är värre med halsen och huvudet.
Sen så får jag ju inte behålla någon mat alls, den spyr jag bara upp men men...
borde bli frisk snart tycker jag... blir nog en rolig nyårsafton, jag ska vara hemma.
Första gången på... 4år!? jaja, nått sånt... kuul, tur att jag får sällskap. :)

Men, puss puss och jag hoppas ni andra får en roligare nyårsafton än mig,
men jag ska ta igen det sen. Det lovar jag.


Min lill prins gjorde mig sällskap när jag städade.. ja, han låg och tittade på...
#1 - - http://backontraack.blogg.se/:

sv: massa jobbiga människor som ändrar sina tankar och åsikter efter hur jag lever mitt liv :(