Pluggis

Nu sitter jag faktiskt och pluggar, på en söndag. Men inte är det för att jag är pluggis
utan helt enkelt för att jag faktiskt inte hann med att plugga under veckan som var.
Men jag hade tänkt plugga på vägen ner till Hässleholm egentligen, men så blev
det inte.. det var helt enkelt roligare att sitta och prata med Eric på vägen dit.
Och på vägen hem så mådde jag ju inte speciellt bra så då sov jag typ bara,
alltså måste jag plugga nu. Men har inte så mkt kvar som tur är :)
Kände mig lite bättre förut så jag sprang 6km med hundarna, dumt gjort.
Nu mår jag ännu sämre. Fan, hur tänker jag ibland?
Hästarna får iaf vila idag, sis har joggat dom i skogen medans jag var borta
så idag har dom fått gått i gräshagarna och haft det skönt.
Men imorrn blir det förmodligen dressyr på alla, för jag har dressyrträning med
Rolle och hoppträning med Lorean på tisdag och sis ska träna hoppning
med sessan då oxå.
Men nu ska jag plugga, skriver väl kanske senare om jag orkar.
PUSS