Irriterad, ja.

Det är konstigt att vissa har så svårt att förstå.
Vi vill inte ha med dig att göra, så lägg dig inte i allt vi gör.
Det spelar ingen roll vad du säger för det kommer ändå aldrig att
förändra någonting för oss, det är så här nu och det kommer att vara
såhär, så enkelt är det. Så det är kanske dags för dig att släppa det
som har varit. Våra liv är våra liv och du har inget med något av dom
att göra och kommer aldrig någonsin att ha det igen.
Så helt enkelt, låt oss vara. Det kan väl inte vara för mycket begärt?

Ursäkta till alla andra som läser min blogg, men ibland blir jag bara lite
för irriterad. Det värsta jag vet är folk som lägger sig i.
Aja, tittar på rally nu och pratade med Eric för ett tag sen. Kan ju bara säga
att jag är glad som har honom som alltid gör en glad när man mår dåligt.
Till och med igår när jag mådde som värst så fick han mig ju självklart att
skratta, inte så konstigt kanske. haha
Men nu ska jag titta klart, sen ringa min älskliiing och säga godnatt :)
Så puss & godnatt på er andra.

Lite bilder från Hallsberg förra helgen kommer här iaf, det blev ju förövrigt
vinst där för både oss och Oscar. haha





#1 - - Anonym:

skulle jag vara din pojkvän skulle jag dumpa dig fort som fan

#2 - - Sophia:

haha okej, tur att du inte är det då.

Vilket hemskt liv du måste ha eftersom att mitt liv är så viktigt att försöka förstöra.