Home again

Ja, då var jag hemma igen då. Kom hem vid 02.00 inatt, mådde inte speciellt
bra då och gör det inte nu heller. Min migrän vägrar att försvinna. :(
Ska väl berätta lite vad som har hänt sedan jag åkte hemifrån..
Åkte iaf på fredag eftermiddag, åt på max på vägen och sen hem till Eric och dom.
Efter att ha väntat på att dom skulle bli klara en stund så åkte vi ner mot Hässleholm.
Första biten så låg jag och sov i husbilen, men sen bytte vi så åkte jag med Eric istället
och alla andra i husbilen. Vi två har alltid kul, så är det :) Vi kom väl ner till Hässleholm
vid 02.30 eller nått sånt, så vi gick och la oss direkt, sen på morgonen gick vi upp och
åkte direkt och besiktade bilen. Sen blev det frukost och sen ner till servicen.

SS1:
Dick Wickell åkte av och blev tvungen att klippas ut ur bilen så sträckan ströks
och vi fick åka en alternativ väg till nästa.
SS2: Fick vänta jätte länge innan starten, sen blev jag sen i en not och vi åkte av, mitt
imellan en massa träd.. förlorade lite tid men det var bara upp på vägen igen och fortsätta.
Kom i mål iaf och var inte så mkt efter.. sen fick vi punktering på transporten påväg till
servicen så vi fick stanna och byta däck.
På servicen så fixade dom till lite grejer som hängde fram på bilen bara, sen åkte vi till
nästa.
SS3: Vi bestämde att vi skulle dra ner på tempot lite och då fungerade allt mkt bättre och
tiden blev okej.
SS4: Allt fungerade kanon, hade en kanontid på g. Men 1,8km innan mål så låste sig
bromsarna i en vinkel och vi blev tvungna att stanna, Eric sprang ut och tittade men såg
inget så vi backade och det lossnade så vi fortsatte. Men efter en liten bit så hände samma
sak och vi stannade igen, då hade vi oxå fått punktering igen. Så ut och byta däck och slå
av slangarna till bromsarna med en sten och sen åkte vi i mål utan bromsar.


Ja, en skit dag alltså. Dessutom så hade jag migrän ända från starten på SS3, så jävla
jobbigt. En gubbe som satt i starten va jätte snäll och skulle muntra upp mig.. haha
lite kul faktiskt.
En sak är bra iaf, att det går inte att deppa när man är med Eric, han får en alltid att skratta¨
och må lite bättre. Dessutom så har jag världens snyggaste bild på honom nu! :D
haha jag skrattar bara av att tänka på det.
På vägen hem så sov jag nästan hela tiden, hade så ont så orkade inte göra annat,
Eric gjorde vad han kunde för att jag skulle hålla humöret uppe lite iaf och då kan man
ju inte låta bli att må lite bättre.
Väl hemma igen så fick jag inte tag på lilla fyllo-Jonny som var på krogen, men pratade
med Blees som låg och spydde och sen ringde Jimmy upp och då sa han att både han
och Jonny hade gått och lagt sig så Jonny sov redan. haha, vilka partyprissar...
Men nu ska jag plocka in mina grejer från husbilen och sen ska jag nog gå ut och
gå en sväng med min hund och sen rida hästarna. :)
Så ni får ha en bra dag, PUSS!